Pages

Slider

donderdag 28 april 2011

Moederdag


Het zal velen van jullie niet ontgaan zijn dat het zondag 8 mei alweer Moederdag is! Waarschijnlijk zijn vele kinderen en mannen al naarstig op zoek naar een uniek cadeau voor hun moeder of vrouw. De folders staan er vol mee: de leukste dingen komen voorbij. En dan kan ik, als fotograaf van pure en unieke baby-fotografie, natuurlijk niet achterblijven. Daarom bied ik cadeaubonnen aan, die leuk verpakt afgeleverd zullen worden.

Daarnaast is het mogelijk om foto's en/of andere producten te bestellen en om deze dan speciaal in te laten pakken. Als je doorgeeft dat het voor Moederdag is, dan zorg ik ervoor dat het een uniek cadeau zal zijn. Want, iedere moeder is uniek...

-

De afgelopen tijd heb ik ook veel fotosessies mogen doen, waaronder ook een paar bijzondere. Daar hoop ik binnenkort meer over te kunnen en mogen schrijven. In ieder geval wacht jullie nog een hele verzameling foto's van de meest schattige en vertederende kindjes. Ik zou zeggen: hou de blog weer in de gaten!

En wees natuurlijk vrij om mijn gegevens te verstrekken aan een ieder die daar iets aan zou kunnen hebben. Zo'n unieke kans, als een fotosessie van je pasgeboren wondertje, wil je toch niet aan je voorbij laten gaan? Wel ben ik momenteel redelijk volgeboekt, dus wees er vroeg bij! Plannen terwijl het kindje nog niet geboren is, is het meest ideaal. Maar, ook wanneer jullie kindje al geboren is heb ik soms nog wel eens wat plekjes vrij.

0 reacties:

Een reactie posten

Blog Designed by The Single Momoirs